Memory lane


Landerydskyrka i bakrunden. Där gifte vi oss och där är våra barn döpta. I den gula byggnaden till höger hade vi får bröllopsfest. What a night...;-)

Igår efter bad och liten biltur tog vi cyklarna till "skogen". Naturen ligger nära inpå oss och på 10 min var vi framme. Blev en upptäcksfärd med grabbarna då mycket skulle utforskas. Hitten var nog ändå att slänga stenar i vattenpölar =)
Var skönt att komma ut i den härliga vårluften. Solen sken men tyvärr blåste det lite på sina ställen. Kunde ändå inte låta bli att njuta av en mysig söndag med familjen!
Promenadens mål blev Landeryd. Vi såg kyrkan som tonade upp sig framför oss när vi gick. Vilka känslor jag får i kroppen när jag ser den. Jag blir varm och full med kärlek. Det är en plats som jag verkligen älskar! Dom lyckligaste stunderna i livet (bortsett från stunden då mina barn föddes) har jag upplevt där. Med våra nära och kära. Att dela dessa stunder och minnen med dom är värdefullt!


Knoll och tott.

Vi utforskade myrstacken på vår tur.

Miller iller måste ha något på huvudet då solen är framme. Han med sitt ljusa hår bränner annars skalutten.

En skalbagge ;-) Grabbarna fick en lektion av pappa om småkryp.

Mina underbara byxor =D

Idag är det VAB för min del. Mille har lite feber men är annars i god form. Han måste vara feberfi imorgon annars kommer han ha rivit ner tapeterna här hemma =)
Fick i allafall både barnen att somna efter lunchen. Melle brukar aldrig sova på dagarna men när brorsan lagt sig gjorde han samma sak. Hindrar honom inte, vill han sova får han det. Ikväll har han är avslutning på simskolan. Sen är det sommarlov både för honom och Mille. Lite skönt att inte vara uppbunden nu när det ofta kan vara varmt och soligt ute =)

Ska ta och vila ögonen lite jag med. Är inte ofta man får det när grabbarna är hemma ;-)
Ha en trevlig start på måndagen. Kanske är en kort vecka ni har framför er??!!

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback