Snart långledigt

Ja för grabbarnas del, inte för min. Jag jobbar fram till fredag och sen tar jag helg =)
Imorgon är dagis stängt och älsklingen ledig från jobbet. Jag kör en heldag på jobbet men kommer hem strax efter 18. Stänger med bästa A så dagens känns inte alltför jobbig ;-)
På fredag är det klämdag så vårt dagis är stängt. Då tar jag FL halva dagen och går till jobbet när älsklingen kommer hem =) Tror grabbarna kommer tycka att den här ledigheten + helgen är riktigt soft =) Bara en massa skoj!
Själv ser jag även fram emot helgen. Den ska bli solig - inte helt fel. Men den bjuder även på myyys med min kära och familj! Så nu får dom här sista dagarna gå fort.

Om en stund cyklar vi iväg till dagis. Efter det tar jag min lilla löptur innan det blir fika på stan med mamma och syster som fyller idag. Så grattis till henne =) När vi gjort det ska jag jobba några timmar innan jag får komma hem och gosa med min man! En ganska bra dag det här =)

Nu ska här dagisväskor packas innan vi ger oss iväg. Försöker att blogga lite under dagen.
Njut nu av solen och värmen. Många av er går nog snart på långledigt ;-)

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback