Box of joy!

Nya kroppsvårdprodukter i en härlig guldig box!
 
Hann med en sväng på stan igår innan jobbet. Fick sällskap av mamma, alltid lika trevligt =)
 
Vi har ungefär samma smak på saker. Så vi shoppade båda denna box med lite godheter från Body shop. En ny doft av vanilj som inte är så tung. Den doftar himmel och konstigt nog lite juligt ;-)
Anledningen till att jag från första början gick in i butiken var för att köpa en kroppspray som jag testade hemma hos mamma. En superhärlig doft som även mannen tyckte om. Så självklart fick även den följa med hem. Sen blev det även lite annat smått och gott i paket ;-)
 
Visade mamma min nya mössa från Canada snow igår. Den blev snabbt en favorit hos henne. Mina stickade strumpor som jag även klickade hem och invigde igår föll henne även i smaken. Så nu har jag och min mamma samma mössa och strumpor därifrån! Fast jag har en vit mössa....;-)
 
Passade även på att köpa lite nytt ansiktsvatten och dagcreme från Cliniderm. Älskar deras produkter! Denna gång köpte jag en ny dagcreme då den skulle vara bättre för min vinterhud. Ska bli skoj och se om den blir lite bättre =)
Lite julprylar och årets första julklapp hann jag också med att shoppa. Kanske borde satsat på att köpa present till den blivande 20 åringen men det får bli lite senare. Har ju några veckor på mig ;-) Men jag har i allafall sett ut något som jag tror kommer falla henne i smaken =)
 
Idag värker mina armar efter allot släpande igår. Köpte visst lite tunga saker som inte var så sköna att gå och bära på. Borde tänka på att ha påsarna i handen och inte bära dom på armen. Eller så kanske jag ska plocka mer pall på jobbet och bli starkare??!! ;-) Snacka om I-lands problem!
 
*******************************************************************
 
Idag är jag ledig, en hel helg på jobbet väntar. Så imorgon är det en veckas jobb jag har framför mig. Med tanke på att denna vecka enbart bjöd på en ledig dag är jag glad att resan till Sthlm inte kändes som jobb =) Den var nästan som en ledig dag, avslappnad och skön. Var bara magen som tog lite stryk men idag kändes det mycket bättre!
 
På vårt schema för dagen står lite utelek på förmiddagen. Till eftermiddagen ska jag och Mille till BVC. Han har sin 2,5 års kontroll och då rycker syster ut och passar Melle. I dessa lägen är det inte bra att ha med två barn ;-) Vet att Mille inte kommer koncentrera sig på det som han ska göra. Känner mina små huliganer =)
 
Nu blir det kaffe och köra igång en maskin med tvätt. Underbara vardag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback