Brevid sängen...

 
Den här boken åkte med hem från Ullared. Var ju bara tvungen att köpa modern kärringporr ;-) Har inte än hunnit med att öppna den då jag somnade vid 20 i soffan igår med =D Helt sjukt vad jag är beroende av sömn! Men jag lyssnar på kroppen.
 
Regnet faller utanför fönstret, sugen på att cykla till dagis?? Nej inte direkt! Men jag tar på mig regnstället och lite bra musik i öronen så ska det nog lösa sig =)
Idag är det en lång dag på jobbet. Just nu är det inget jag längtar efter men det brukar vända efter jag ätit. Då är jag mitt i allt och känner att jag har ångan uppe.
 
När jag väl kommer hem ska ni få se hur mysigt det blev med några av våra inköp från i söndags. Denna gång lovar jag att göra det ;-) Kommer inte somna vid 20 idag då jag inte hunnit komma hem från jobbet än =)
 
Ha en bra tisdag bloggisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback