Doften av jul!

En stor favorit till julen här hemma är kanel. Jag köper massor med kanelstänger och pyntar med. Dom ligger i golv/ljuslyktor, julpynt och i arrangemang. Tycker att just kanel doftar jul. Och för att inte tala om på gröten ;-) Älskar smaken av denna krydda med!
 
Julljus med doft av äpple och kanel är nog också en favorit. Direkt när man tänder ljuset får man julkänsla. Lite julmusik på det och jag är avslappnad =)
Hittade denna tvål sist jag var och handlade. Tycker att deras tvålar är underbara och köper dom ofta i vanliga fall. Dom doftar himmel och så gjorde även denna. Snart åker den fram på handfatet på toaletten. Men jag håller mig till första advent ;-)
 
Billig och väldoftande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback