En kopp med kaffe

God morgon!
Måndag och vardag igen! Nu hoppas vi att alla sjukdomar håller sig borta =) Vi vill hellre jobba och vara på dagis, än att vara hemma och vara sjuk!
 
Nu ska jag premiärdricka en kopp kaffe. Den första koppen sen i onsdags!! Fattar ni hur länge det är!!?? För min del är det en evighet då jag dricker minst två koppar om dagen. Vissa dagar är det mer än så.
Något sug efter denna dryck har jag inte haft sen maginfluensan. Har fortfarande problem med illamående. Och då är inte kaffe något jag blivit sugen på. Men nu tittade kaffebryggaren bedjande på mig och då kör vi ett test ;-) Finns faktiskt ett sug just nu!
 
Har lite tvätt att hänga innan vi ska ge oss iväg. Längtar efter det sociala som man har på jobbet. En stägning för att starta upp denna vecka. Tror det är precis vad jag behöver =)
 
Ha en trevlig start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback