Jag överlevde!

Trodde inte igår när jag klev in på jobbet att jag skulle orka men nu har jag gjort denna jobbhelg!
 
Det har varit kämpigt. Huvudet har varit tungt men kroppen har värkt något enormt. Har haft några få timmar då det varit ok men det är enbart med hjälp av värktabeletter. Fruktansvärd är hur jag sumerar denna helg!
Kan ändå känna mig stolt över hur mycket jag hann med fast jag bara hade lust att lägga mig ner och ge upp. Men samtidigt kan jag inte låta bli att få känslan att jag kunde gjort mer. Men det är nog lite av mitt "problem". Att jag alltid blir osäker...
 
Går inte att glömma att det idag är fars dag! Jag har köpt presenter till både min egen pappa och pappan i huset. Eller till honom köpte väl grabbarna ;-)
Min pappa fick ett par nya skinnhandskar. Tyvärr kunde jag inte ge presenten själv då jag jobbade. Annars hade det blivit över en fika. Men mamma fick vara stand in och lämnade presenten och firade honom från mig =)
 
Vid frukosten lämnade två glada grabbar presenter till sin pappa. Han hade redan köpt sig en klocka men lite skönhet fick han också ;-)
Var skoj att se hur glad han blev över produkterna. Sen valde han självklart och fråga om det var en peak att han såg trött ut. Inget jag tycker då han bara blir snyggare för varje år ;-)
 
Body shop har verkligen blivit lite av en ny favorit =) Loreals eye roll on ska bli rolig att se. Är nyfiken på hur bra dom manliga produkterna är ;-)
 
Nu blir det sconebak här hemma. Barnen somnade tidigt då dom röjt hemma hos farfar under eftermiddagen. Helt otroligt vad dom får alla sina hyss ifrån??!! Dom är just nu inne i en väldigt busig och hyssig period. Avskyr dom perioderna ;-)
 
Nej nu ska jag knåda lite...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback