Par nr tre - svarta

Vi går mot mörkare tider. Jag har idag låtit min frisör Maria gå lös på mitt hår. Och än är vi inte klara ;) Imorgon ska mer färg i. Topparna är fortfarande lite ljusa då dom var så torra.
Passar på att visa dom sista bågarna med. Ett par helt svarta. Älskar verkligen den cleana känslan dom ger. Så nu har ni sett alla bågar. Och som ni nog förstod hade jag redan då valt att bli mörkhårig :)
Nu ska vi ta kväll här hemma. Melle kom hem från mormor och morfar för en stund sedan. Han valde själv att vara där idag :) Vilken lyx det är med ett barn ;) Nej men det blir faktiskt lite enklare och mycket mindre bråk :)
Ha en trevlig kväll. Nu laddar jag för en ny och händelserik vecka!

Kommentarer
sofie säger:

Superduper snyggt ;-) puss

2012-11-05 | 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback