Tack för tipset Jean-Pierre!

Blev kär i en klänning som Sofie visade förra lördagen. Jag hittade en liknade på Ullared. Hör och häpna gott folk, jag handlar kläder där =D
 
Såg på tv härom veckan när Jean-Pierre Barda visade hur man fick volym på håret. Det han tipsade om var när man la upp håret på värmespolar. Bara att tupera håret och sedan vira upp spolarna. Det resulterar i en wawawoom volym ;-)
 
Mitt håret är nu något kortare pga av volymen men f*n så snyggt det blev. Och det känns mycket mer hållbart än när man normalt lagt upp det på spolar. Får se om det håller en hel julfest med jobbet ;P Återkommer med det imorgon!
 
 
Ha nu en mysig fredagskväll. Jag kommer ha en helrolig sådan!
KRAM!
 

Kommentarer
sofie säger:

Snygg du är då! Hoppas ni hade de trevligt. Puss

2012-12-01 | 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback