Vintermössor

Har börjat att titta runt efter nya mössor. Det är framförallt till mig och mannen. Vi har mössor för vardag men inte för utelek i vinter.
 
Jag har länge suktat efter en Aviator från Canada Goose. Men att lägga närmare 3000 för en mössa känns sådär. Lägger det mer än gärna på deras jackor. Dom går det inte att frysa i och så är dom hållbara. Men inte för en mössa som inte kommer att användas jämt.
 
När vi surfade runt lite och letade kom vi inte på Canada Snows hemsida. Dom hade massor med fina mössor och skor med ;-) Där hittade jag i allafall en liknande mössa. Mycket billigare och riktigt snygg =D Även mannen fann en mössa som föll honom i smaken ;-)
 
Varm och gosig till all tid vi kommer vara ute i vinter.
 
Mannens val föll på denna mössa. Passar både till vardag och lek =)
 
Ska gå igenom grabbarnas vintermössor i helgen. Kan vara så att dom växt ur sina sen förra året. Deras mössor påminner om den som jag ska köpa. Perfekt då dom skyddar öron, panna och kinder. Kan gå åt när vi får riktig vinter =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback