En fredagförmiddag!

En vacker höstfredag, tyvärr lite för blåsig!
 
Känner mig pigg, började redan igår. Hade räknat med att vara riktigt sliten efter dom senaste nätterna. Men jag känner mig piggare än på länge =D Inatt fick vi tom sova bra! Morgonen bjöd på lite sovmorgon också. Gick upp strax innan 08 och Mille sov till strax innan 8.30. Känns som vi tar igen den förlorade sömnen =)
 
Denna dag har vi varit på tippen och slängt en massa skräp. Försöker att städa och rensa ur med jämna mellanrum. Efter det var vi på kemtvätten och hämtade lite kläder. När vi ändå var i krokarna svängde vi förbi mormor för lite kaffe. Grabbarna blev så glada över det =)
 
Nu har vi ätit lunch och jag surfar runt lite och dricker kaffe. Om en stund kommer pappa hem och då far jag till jobbet. Är så skönt att jag började sent idag så vi slapp att VABa. Nollbyten är kanske inte så skoj men så får det bli ibland =)
Går på min jobbhelg idag. Just nu känns det väldigt segt men det är löning och det brukar betyda mer att göra. Så tiden kommer nog att springa iväg =) Men det är alltid jobbigt innan man kommit igång.
 
Jag hoppas att ni får en underbar helg! Ser ut att bli en fin sådan, massor med sol men låga tempraturer...brrr ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback