Frusen

Brr så kallt det är. Hösten kryper nu in och jag har inte riktigt vant mig än. Får helt enkelt höja elementen och köra på tända ljus 24/7 =)
 
Har nu krupit upp i soffan. En stor tjock tröja för att slippa bli iskall. Kanske borde göra någon hushållssyssla så jag får upp lite värme?! Nej det tar vi någon annan dag. Har ju faktiskt ett pass på jobbet som väntar ;-)
Har börjat att fixa med lunchen. Passar på att äta innan jobbet. Värsta är att komma till jobbet och bli hungrig efter en timme. Nu hinner jag i lugn och ro äta min lax innan det är dags att stänga butiken ;-)
 
Känner att den här dagen kommer bli en bra dag. Den har redan börjat på bästa möjliga sätt och jag kan inte låta bli att vara nyfiken. Jag vill ju veta och ville veta för en timme sedan ;-) Men med tiden lär jag väl få se...
 
Ska försöka blogga mer ikväll när jag landat lite efter jobbdagen. Tills dess får ni ha en mysig höstdag!
 

Kommentarer
sofie säger:

Speggi.se
Ser smart ut, och snygg ut med.
Tänkte på dig när jag såg den.. :)

Svar: Mycket smart lösning. Tack så mycket honey =)
Lisa & Christian Rudqvist

2012-10-10 | 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback