Liten sjukling!

 
Trött, sjuklingt trött idag! Inatt har vi knappt sovit något då Mille varit ledsen och sovit oroligt. Varför vet vi inte riktigt men imorse klagade han över ont i magen.
För en stund sedan somnade han och sov i ca 30 min. Innan var han blek men nu när han vaknade har färgen återvänt och han är liiite piggare. Hoppas att han inte blir jättesjuk utan snart är tillbaka till sitt pigga jag.
 
Som tur är jobbar jag extra idag men det är inte förän 15.30. Så vi slipper att VABa idag, blir ett nollbyte här hemma =) Det som är trist är att Melles tandläkarbesök blir inställt. Vi har pratat om det här hemma och han har sett fram emot det. Även om han inte vet exakt vad det innebär så tyckte han att det skulle bli skoj. Första besöket och allt men men vissa saker kan man inte styra över!
 
Jag hinkar kaffe just nu och tvättar. Gäller att hålla igång för annars lär jag nog somna ;-) Får se om vi drar igång lite bullbak, bara för att sysselsätta oss. Planen hade varit utelek på förmiddagen men nu när Mille blev sjuk står vi över. Han är inte i form för att orka med att leka ute. Sammanbrotten kommer med jämna mellanrum ;-)
 
Önskar er en fin tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback