Monday

Sitter och väntar på att veckans första middag ska bli klar. Brist på inspo idag, eller nej inte riktigt. Brist på tid är det mer. Tanken var att handla lite på jobbet innan jag skulle gå hem men det blev att åka till dagis istället =)
Fick bli en nödlösning till middag, pommes och nuggets. Fy så trist det känns men just idag fick det bli så. Ska hinna med att handla upp skåpen innan jobbet imorgon ;-)
 
Just nu känns det som om resten av familjen håller på att bli sjuka. Halsen värker på maken, Melle och jag är snoriga. Jag håller självklart tummarna för att det inte blir mycket mer än så här! Till helgen är vi lediga och då har vi ingen lust att ligga nerbäddade =)
 
Nej nu blir det att äta och sedan ska jag försöka att blogga lite mer =)
 

Kommentarer
sofie säger:

Haha, vi åt samma mat ;-)

Svar: Men vi är ju nästan som en och samma person ibland ;-)Härligt att se dig på jobbet idag. Känner som jag varit en evighet ifrån dig under det som hänt den senaste tiden. Men hoppas att du känt att jag funnit hos dig i dina tankar <3
Lisa & Christian Rudqvist

2012-10-29 | 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback