Presentväska

 
I söndags fick jag denna fina sminkväska fylld med godsaker. Det var Nazanin som varit i farten :-) Tänka sig vilken tur att ha någon som jobbar med smink ;-) Och hon kan sina saker, bara att kika in på Hannah Graafs blogg och se när hon blev sminkad av Miss Naz ;-)
Favoriten i väskan var lätt Touche eclat från YSL. Finns inget som slår den. Ett höstfint läppglans i plommonlila. Har inte provat det än men tror det kommer bli snyggt!
Det är sådana här saker som får mig på så bra humör. När man har underbar familj omkring sig ♥
Nu tar jag kväll. Blev en löptur tidigare under kvällen. Orkade springa hela rundan men tiden blev inget vidare, 16 min. Känns i kroppen att man tagit ut sig. Är en skön känsla och nu ska jag möta hösten i löpningen :-)God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback