Andreas Weise & Burberry summer

 
Sitter och myser medans alla grabbarna badar. Har tänt ljus och ska snart hälla upp ett glas vin. Det är lördag, grått och trist - jag går all in i myset ;-)
Om en stund börjar hockeyn, då stänger jag av musiken. Har hela tiden sen vi kom hem lyssnat på Andreas debutskiva. Helt amazing om ni frågar mig. Älskar att lyssna på musik som ger lite storbands känsla. Man gungar med och bara njuter. Medan vi åt middag stod den på i bakgrunden och den passar perfekt till det. Tycker det ger en skön feeling =)
 
När vi var och fikade hos mamma idag fick jag en ny parfym. Den får mig att längta till sommren igen ;-) Den doftade ljuvligt. Precis sådär lätt och blommig som jag gillar. Mina tidigare två har precis tagit slut och jag fick använda mig av ångorna =) Nu är nog hösten räddad men jag ska lägga in en beställning nu när svärfar och fru åker till Spanien ;-) Då blir det nog Clean cotton...
 

Ska tag tag i mina blötdjur i badrummet. Gäller att hålla tempo nu innan matchen börjar ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback