Flytande föda

Blä så dåligt jag mår. Inatt började mina bihålor att värka något syndigt. Så just nu känns det som hela huvudet ska explodera!
Tog mig i allafall iväg till jobbet på morgonen. Avverkade ca 2,5 timmar innan jag gick hem. Helt sjukt att jag klarade med tanke på att benen och armarna kändes som gele. Men måndagar är stressiga och är man en kort går allt åt hel*ete. Så jag kände mig verkligen tvungen att åka dit och hjälpa till lite.
 
Har fått i mig te och nu dricker jag kaffe. Någon frukost har jag inte fått i mig. Matlusten är bortflugen. Försökte få i mig en yoggi men den smakade usch. Inte ens barnen ville smaka =) Skyr yoggi är för tjock och kletig för mig. Smakar som vår kvarg på jobbet - alltså vidrigt ;-)
 
Nu har jag till onsdag på mig att bli frisk. Sen väntar några dagar med jobb innan jag är ledig igen. Hoppas verkligen att jag inte blir sämre!?
Blir att vila, vila och vila denna dag. Dricka vatten och se till att få ut all skit ur kroppen. Avskyr att vara förkyld!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback