För mitt ömma huvud

Hade en hemsk huvudvärk hela dagen på jobbet igår. Värktabletter hjälpte inte, tog bara udden av smärtan. Ibland gjorde det så ont att jag fick svårt att fokusera blicken. Men min kollega A fick mig att orka :-)

När jag väl kom hem blev det en STOR kopp kaffe och kvällsmys med mina älsklingar. Det och en Treo gjorde susen ;-)
Myste i soffan hela kvällen. Först till hockeyn och när barnen somnat och Pluras kök börjat blev det ont, kex och kräftor. Skippade vinet då huvudet ömmat hela dagen. Huvudvärken höll sig sedan på avstånd hela kvällen :-)




Snart blir det att åka och bada med Mille. Har längtat efter det. Är så mysigt att busa runt i vattnet med den lilla fisken ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback