Mini haglöfs

 
Igår öppnade en ny sportkedja här i stan - xxl sport. Självklart jag där, inte vid grand opening 07.00 ;-) Valde att åka dit innan jobbet, så vid 10.30 började jag att fynda =)
 
Blev varsin ny ryggsäck till grabbarna. Söta små gröna Haglöfs för halva priset. Deras gamla ryggsäckar har börjat bli lite slitna. Dom här passar även bättre att ha med på våra små utflykter som vi gör ibland ;-)
Dom fick även varsin termos, en Blixten och en Nalle Puh. Även dom smidiga att ha med sig ut i skogen.
Passade på att köpa med ett underställ i 100 % merinoull för 99 kr. Vi har ett hemma men nu måste båda grabbarna ha. Perfekt till dagis nu när det snart är vinter.
 
Ångrade mig lite att jag inte köpte ett regnställ till Melle. Det kostade 149 och hade varit perfekt att ha hemma. På dagis har han sitt Didrikssons. Så när bästa kollegan A åkte ner efter jobbet köpte han ett till mig och slängde in på jobbet. Hur bra får man vara =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback