Skön start

Tror min snuva gör att jag hela tiden har ont i huvudet. Jobbigt att vakna av att ha ont. Och när kaffet inte tar död på det vet man att det inte beror på koffeinbrist ;-) Trots det känner jag mig på topp. Skönt att man kan göra det!
 
Skulle varit ledig igår men fick jobba. Istället får jag ledigt på söndag, helt ok. Idag börjar jag inte förän 15.30, vilket gör att jag känner mig ledig idag. Imorgon börjar jag efter lunch och sedan är det bara lördagen kvar =) Gissa vad snabbt dessa dagar kommer att gå =D Kommer att stänga med A också imorgon, bara det är ju skoj!
 
Vad vi styr med denna dag är inte bestämt än. Grabbarna är lediga från dagis. Att lämna dom vid 15 och sedan blir dom hämtade strax efter 17 är inte så roligt. Farmor rycker ut efter jobbet och kommer hit och passar grabbarna istället. Vi försöker att låta grabbarna slippa onödig stress. Korta pass på dagis är en sådan grej, enligt oss.
 
Nu ska jag i allafall vika tvätt och lägga in. Trist men nödvändigt =)
KRAM på er denna soliga torsdag. Tänka sig att den redan är här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback