VAB

Då var det dags för en dag hemma. Fick bli min tur denna gång.
 
Har sovit som en kratta dom senaste nätterna pga Mille. Han sover oroligt och far runt på nätterna. Normalt brukar det betyda öroninflamation. Men vi fick en tid på morgonen och det är falskt alarm - skönt! Trodde aldrig riktigt det pga att han inte har någon feber. Var i vilket fall skönt att kollat upp det. Jag är inte en sådan som skickar mina barn till dagis om dom inte är ok. Tror alltid att det straffar ut sig och kommer tillbaka och biter en i baken =)
 
Nu sitter jag här i soffan med kaffet och önskar att jag kunde få sova. Har jag tur kanske jag får göra det efter lunchen ;-)
Återgår till min kaffekopp nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback