Fullt ös!

TGIF!! Normalt kanske det inte är just det man säger när man har en jobbhelg framför sig ;-) Men den här helgen är fylld med massor av skoj. Är dom kommande helgerna med men imorgon är det Ledin på CC. Som jag ser fram emot det =D
 
 
Vackra hortensian köpte jag till förra helgen. Den har en sådan härlig färg. Får mig att tänka på våren och sommaren, även om det just idag känns långt bort =)
 
Vi har en slow morgon här hemma med lite tvätt och mys. Innna lunch cyklar vi till dagis och sen drar min helg igång. Sju dagar kvar tills jag får ledigt igen men det kommer gå så fort. Är ju bara måndagar och fredagar ;-)
Imorgon har jag tagit ledigt dom sista timmarna. Min fina Lattjo kommer in och byter av mig. Tänka sig vilka kollegor man har =)
 
Nu är det dags att vika in lite tvätt så den nya får plats.
Ha en skön start på helgen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback