Jag vill förnya

 
Dessa underbara tygpåsar vill jag ha som tvättkorgar. Har nu en som har två fack, ett för ljus tvätt och en för mörk. Den fungerar bra då den står emot väta. Har den placerad precis brevid badkaret och när grabbarna badar blir det gärna blött =)
Skulle jag köpa dom här går det inte att ha dom i badrummet. Ställer jag dom brevid badkaret kommer dom bli blöta och förstörda med tiden. Någon annan plats har jag inte därinne att ställa dom. Då får jag börja fundera på om vi kan ha dom i tex sovrummet. Men då måste man bära med sig smutstvätten och det är inte en smidig lösning. Gahhh att man ska ha sådana I-lands problem!
 
Hittade även fina stolsöverdag. Skulle behöva ha det på stolarna i vardagsrummet. Vitt är väldigt fint men blir lätt förstört. Med tiden har vi väl tänkt att köpa nytt men det får vänta ett tag. Då är överdrag ett bra sätt att förnya sig =)
 
Just nu är jag väldigt insöad på det marina. Kan ha att göra med att det snart är sommar. Marint är sommar om något =)
Måste bara mäta våra stolar och se om det passar. Dom var inte så dyra, plus i kanten för det!
 
En ny matta till köket skulle jag också vilja ha. Tycker att en plastmatta är det ultimata då det inte är hela världen ifall man råkar spilla. Och med två barn hemma händer det ibland ;-)
Frågan är bara vilken färg som skulle passa bäst??!! Avgörandet faller när vi valt kakel...
 
Melles rum ska vi också fixa till lite med tiden. Han börjar ju att bli stor och då måste även inredningen hänga med. Är lätt att hålla fast vid alla söta små barnsaker. Men han är ingen liten bebis längre. Så en lättare ansiktslyftning ska rummet få!
Såg denna klocka för en hundralapp och den skulle passa perfekt inne i ett pojkrum =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback