Söndagsmorgon!

Mille vid gårdagens frukost =)
 
Här hemma tog vi sovmorgon. Hör inte till vanligheten ;-) Jag gick upp strax efter 08. Vaknade och kunde inte somna om - typiskt. Nyss fick jag sällskap av Melle. De andra två sussar fortfarande gott ;-)
 
Lördagen försvann alltför snabbt. Började med förmiddagsfika hemma hos svärmor. Där tittade vi på kort och videofilmer. Tanken var att storhandla efter vi varit där men vi blev kvar för länge ;-) För på seneftermiddagen skulle vi hem på tacodinner hos Lööke. Så strohandling står istället på dagens schema =)
 
Härligt att träffa alla igen, även om min fina vän redan hälsat på mig på jobbet i veckan. Som jag saknat dom alla!! Barnen har även passat på att leka extra mycket med Agnes som har vattkoppor ;-) Ser gärna att vi får det avklarat snart. Men med tanke på att det gått många gånger på dagis och dom aldrig fått det....
 
Denna söndag bjuder på bad, handling och evetuellt lite firande av vännen min som fyller idag ;-)
Hoppas er söndag ser lika lovande ut som vår =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback