Tegelpanna!

I påskpresent fick vi en ny ljuslykta?! (kan man kalla den det??) Den är gjord av min svärmors svärmor. Mycket fin och brinner så vackert på kvällarna. Min kära svärmor vet hur mycket alla gillar vitt, så hon målade dom vita innan vi fick dom ;-)
 
 
Tegelpannan kommer från taket på huset där dom bor. Så den är märkt på baksidan. Så roligt att få något egengjort i present =)
Det enda som vi ändrade var att sätta dit ett annat band. Vi hade ett fint hemma med budskap på. Det passade så bra in på vår fotovägg där lyktan hamnade. Allt handlar om kärlek, vänskap och minnen!!
 
Idag är det en kväll på jobbet som väntar. Inte sugen på att ge mig ut i detta gråa trista väder. Den där utlovade solen hoppas jag visar sig imorgon!? Men får ju säga att det var vår i luften igår, alltid något =)
 
Ha en fin tisdag!
Ikväll kör vi lite mer Thailands bilder ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback