Total renoverad!

 
Ligger nu mätt och belåten och surfar. Sista kvällen och jag känner en enorm sorg i hjärtat. Vill verkligen inte åka hem. Känner att jag bara vill lägga mig ner på marken som ett barn och sparka och skrika! SÅ jäkla trist är det.
 
Efter lunch idag tog jag den där massagen. Har aldrig tidigare gjort någon sådan. Är speciellt att ha en människa som trampar, sliter och vrider ens kropp. Men skönt var det. Är dock lite mör i axlarna och precis runt skulderbladen. Denna "Madame" som dom uttrycker det har nämligen en "bad back".
Hon slet sig svett när hon försökte få ut knutorna. Till slut kändes det som om ryggen skulle brinna upp av oljan. Då gav hon upp och gav sig på resten av kroppen ;) Tröstar mig med att jag hade väldigt starka ben. 
 
På eftermiddagen tyckte min kära man att jag skulle ta en pedikyr också. Åkte man ner i fina fossingar så ska man åka hem med det också :)
Gick tillbaka och blev unnad fina fötter. Var bra nära på att välja röda naglar men tog sedan svart. Bara för att jag inte äger något sådant :)
 
Var underbart att två gånger idag fått lyssna på vågorna, se havet och känna det lätta vinden medan jag blivit ompysslad. Det gör en totalt avslappnad. Kommer sakna den känslan men vi ska ju återvända igen ;)
 
Bussen till flygplatsen går 03.45 så mycket sömn kommer det inte bli. Får bli på flyget och tåget. När vi väl anländer hemma blir det en taxi hem och se hockeyn. Måste ju gå vägen!
 

Kommentarer
sofie säger:

Ååh, snart ses vi igdn. Måste nog dock besöka ett solarium innan.. så ni hittar mig, känner mig genomskinlig! Hoppas resan hem går bra! Puss på er

2013-04-04 | 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback