VAB & jobb

 
Nästan en hel dag hemma med Melle. Mille och jag tog lite sovmorgon till 08. En lugn skön stund hemma innan vi lämnade av lillebror på dagis. Han var ute och lekte i sanden tills det var lunch. Så han hade bara varit lycklig där =)
 
Jag och Melle åkte hem till mormor och morfar på fika. Många koppar kaffe går det åt efter att jag nu ligger minus på sömnkontot ;-) Därifrån åkte vi sedan till Maxi för att handla. Kylen var i behov av att fyllas upp. Var så skönt att åka med bara ett barn ;-)
Det är sådana här dagar som är sköna att VABa. När man inte behöver sitta inne och titta på film hela dagarna. Visst det är också mysigt men hellre ser jag att man kan timmarna att gå lite ;-)
 
Eftersom jag stänger ikväll så åker jag iväg och jobbar en sväng. Blev lite seg efter vi hämtat Mille så det ska bli skönt att komma iväg och använda huvudet lite ;-)
 
KRAM på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback