Dagen efter..

Huvudet ömmar lite idag ;-) Men tog mig en latte efter jobbet och nu känns det bra! Bara att inse att jag blivit för gammal för att hänga på uteserveringar ;-)
 
 
Det finns ju öl och sen finns det ÖL. Detta gigantiska glas var som att hålla i en hink =) Nu var det ju min kollega som tog i denna men skoj att se skillnaden.
 
Blev en riktigt lyckad kväll. Är nog först nu som jag inser hur fina kollegor jag har. Som jag kommer sakna dom. Så det var lite sorg i den annars så trevliga kvällen.
Men som tack för all hjälp dom senaste tre veckorna och för att vi kämpat tillammans bjöd jag på bubbel. Såg någon bild på instagram med BC bjuder... ;-)
 
Lilla Anton, som jag kommer sakna honom. Och han kommer sakna mig =D
 
Nu blir det att hämta lite kvällsmat. Det är fredag och vi orkar inte laga mat. Eller rättare sagt jag orkar inte då jag jobbat över även denna dag och har en öppning på schemat imorgon. Så med andra ord är det bara ledigt söndag denna vecka =/
 
Happy Weekend bloggers!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback