Disco!

Nya naglar fixades till i tisdags. Får säga äntligen ;-) Äntligen till att även få träffa lilla Nikki. Herregud en sådan nätt liten dam. Visst blir man sugen men då är det bara att tänka på Milton som liten och man tappar direkt det suget ;-)
 
Denna gången gick vi all in på glitter. Undra om det går att få mer discokänsla över naglarna än så här??!! Jag skulle inte tro det. Men nöjd det blev jag som alltid!
Alltid lika skönt att få prata bort några timmar. Dricka en kopp kaffe och få fina naglar självklart =)
 
 
Silverglitter och glittriga plättar fick förgylla naglarna denna gång. Emma tyckte att detta skulle passa bra på nya jobbet. Är ju nämligen dessa jag kommer ha när jag börjar att jobba på Folksam. Känns lite som ett I-lands problem när man måste hitta rätt färg för ett jobb ;-)
 
 
 

Kommentarer
johanna N säger:

riktigt snygga naglar som vanligt!

Svar: Tack så mycket =)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-09-09 | 19:19:56
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback