För att pigga upp...

I fredags blev det lite shopping på MUS. Länge sedan jag var därinne men varje gång jag besöker butiken tänker jag att hit MÅSTE jag gå oftare. Hoppas att jag kan börja göra det också ;-)
 
Hittade bla en ny bodylotion. Den doftar himmel och innehåller lite skimmer, så till sommarens bränna är den en hit. Sen är det ett plus att den ser så sommrig ut =)
Köpte även en ny ögonpenna som Sofie hade köpt tidigare. Den var så snygg på att jag bara var tvungen att köpa en jag med. Bara namnet gjorde att jag ville ha den ;-) Nej kanske inte men jag älskar namnet på MUS produkter!
Passade även på att köpa en ny läppglans. Det påminde om flaskan med bodylotion och doftade minst lika gott. Nästan så man går och biter lite på läpparna ;-)
 
 
Mitt behov för skönhet borde ha mättats efter detta men idag sprang jag in på Body shop innan jag skulle hem till Emma. Så en ny bodymilk fick följa med. Älskar deras coconut bodybutter men kan tycka att det lätt blir lite kladdigt. Och i lördags såg jag att Sofie köpt bodymilk i samma doft. Enligt henne så var det mycket bättre. Och lättledd som jag är var jag tvungen att köpa ;-)
Såg även till att köpa deras shea body mist. Den använder jag jämt till vardags, så nu var det dags att fylla på med en ny flaska.
 
Känner att nu får det nog vara nog med skönhetsprodukter och framförallt bodylotions. Har nog så jag borde klara mig året ut. Men samtidigt går det åt en del då det badas två gånger i veckan med grabbarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback