Sparkling turkos

 
För ca två veckor sedan var jag hos Emma och fixade till nya sommarnaglar. En mysig eftermiddag med massor av skvaller =)
 
Eftersom det är sommar och jag är en sucker för sommriga färger valde jag denna härliga grön/turkosa färg. Självklart massor med glitter men för att göra det hela ännu bättre la vi på glitterplättar. Om det kunde bli bättre, nej jag skulle inte tro det =D
 
Är alltid lika sorgligt att gå därifrån. Längtar direkt till nästa besök men det är väl då som man vet att man får den bästa servicen ;-)
 
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Underbara Lisa....du skämmer bort mig med fina ord!
Helt underbart varje date;) positivare tjej får man leta efter❤

2013-08-01 | 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback