Trött...

Ärligt så förstår jag inte varför jag är så trött - hela tiden!
Skulle nog kunna sova bort en hel dag men det finns det inte tid för. Istället får jag välja att stupa i säng, gärna innan grabbarna somnar :)

Gårdagskvällen var hemsk. Latten hjälpte inte ett dugg. Ögonlocken var redo att slå igen vid 20 men jag tog upp en bok och läste. Men efter en stund flöt orden ihop och jag gav upp. Lyckades på något sätt att hålla mig vaken till 22. Fråga mig inte hur...

Tror dock att gårdagens tidiga uppgång och sena simmet gjorde sitt. Men på jobbet måste jag hålla igång för att inte sköljas över av trötthet. Jobbigt det där men nu är det inte magen som gör det iallafall :)

Dags att jobba men jag försöker blogga senare ikväll....inga löften dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback