Ett jultips!

Denna rulle hittar ni på Lagerhaus för ynka 20 kr!
 
Dessa julklappsettiketer sprang jag på tidigare under hösten. Trodde först bara att det var dom röda som man köpte. När man tittade på förpackningen låg den röda etiketten ytterst och jag tittade inte på baksidan, då hade jag sett att det fanns tre motiv till =)
 
När jag började att slå in paket förra veckan blev jag förvånad när jag öppnade och skulle ta den första etiketten att det fanns flera motiv =) Det var så bra eftersom man hittar en som passar till alla sorters papper man har.  Och ja, vi är sådana som köper flera olika motiv på julpapprena ;-)
 
För 20 kr får man etiketter som passar till alla sorters papper. Och är ni som jag som tröttnat på tomteetiketter är det här perfekt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback