God jul!

År 2013 och julafton. Känns inte som det var så länge sen vi satt och kollade på Kalle ankas jul :)



I år är det julfirande hemma hos mina föräldrar. Vi följer ett schema och i år blev det en dubbel. Firande igår med mina syskon och idag utan alla dom andra utom en syster :)

Barnen har lekt med alla sina julklappar innan vi kom hit. Dom gillade verkligen varenda en av dom. Så i år blev det jackpott ;)
Själv hade jag varit snäll under året och fick några klappar. Ett par nya fina örhängen, ny plattång och nya hörlurar. Låt oss säga att jag är nöjd. Maken har verkligen lyssnat på mig under hösten och snappat upp vad jag sett och gillat! Pluspoäng där ;)

Snart kommer tomten hit. Då är det en kille här som lämnar sina nappar! Får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback