Hur ska detta sluta?

Nu kanske inte allt detta ska drickas upp ikväll men när Herr Lööke sa igår att han skulle köpa lite rödvin till kvällens ostbjudning blir man allt lite orolig ;-)
 
Denna lördag är lite mer underbar än alla andra. Igår gick jag hem i vetskapen om att jag hade en hel vecka med ledighet framför mig =D
 
Kvällen bjöd på lägenhetsvisning, barnen var kvar hemma med farmor. Efter det blev en kopp kaffe hos Lööke och sedan hem för att äta pizza med barnvakten ;-) Somnade mätt och belåten med alla beslut som tagits under kvällen.
 
Annars har denna vecka varit lika härlig som alla andra. Bäst var nog ändå beskedet om att jag har en fast anställning. Med andra ord behöver jag inte vänta i 6 mån innan jag får beskedet =D Men lika bra var även beskedet att alla goa kollegor fick samma svar!
 
Ikväll kör vi ost/vinkväll hemma hos vära vänner. Det är planering inför nyår som står på schemat!
Ha en FAB lördagskväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback