Liten gömma

Hittade en sådan fiffig sak på inredningspartyt jag var på hos Sofie. En kontrollgömma!
 
Vi har några kontroller här hemma till diverse apparater ;-) Och några av dom används inte så ofta. Just dessa har vi inte haft någon bra plats till. Men nu har jag hittat den perfekt förvaringen!
 
Jag och min fina för många år sedan ;-)
 
En "bok" pryder nu fönstret och i gömmer sig kontrollerna. Bara att lyfta på locket för att komma åt dom. Det enda som är lite negativt är väl att dom stora kontrollerna inte får plats. Som vår tvdosa men den använder vi ju så pass ofta ändå.
 
Tidigare stod bara ramen där och jag ville inte plocka bort den. Så nu står den på och göra det hela lite mer ombonat.
 
Priset var nästan det bästa, knappt 200 kr. Den fanns även i ett annat mönstret men det här passade bäst in hemma hos oss.
Hade jag tänkt till lite skulle jag köpt en till. Är ju en perfekt julklapp, för vem har inte för många kontroller hemma??!! ;-) Men nu var jag inte så smart så jag ger er det lilla tipset =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback