Shop til you drop!

Kom på att jag missat att visa er mina fynd från förra veckan. Blev även några fynd idag på rean. Smet in på Gina efter vi köpt raketer till nyår. Tycker att dom har riktigt bra rea faktiskt. 50% och massor med plagg!
 
Men vi börjar med den snygga långa koftan från Vero Moda som jag köpte förra söndagen.
 
Den här invigde jag dagen innan julafton när vi var på middag. Så snygg och framförallt skön!
 
Tanken var att jag skulle tittat på en klänning till nyår på Gina. Tyvärr fanns den bara i korvstoppnings storlek kvar. Så då blev det ett kik på deras rea istället ;-)
 
Hittade en klänning, föll för den snygga baksidan....
Kan hända att det är klänningen till nyår ;-)
Snygga toppar som passar både till vardags och fest kan man aldrig ha för många av ;-)
Som sagt, aldrig för många. Denna föll jag för pga att den är längre på baksidan.
Ännu en enkel topp från framsidan...
Men baksidan är ju något helt annat!
 

Kommentarer
Anna säger:

Åh fanns toppen med guldränderna på rea!? Gått och småspanat lite på den under hösten, himla fin och hade definitivt slagit till på rea!

Svar: Älskade den och det fanns en del kvar. Så mitt råd som shopoholic är LÖP OCH KÖP ;-D
Lisa & Christian Rudqvist

2013-12-29 | 21:53:34
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback