Snart smäller det...

Är bara ca 12 timmar kvar på år 2013! Jisses vad snabbt detta år har gott. Så mycket som har hänt och så mycket som kommer att hända under 2014 =D
 
Kommer titta tillbaka på detta år med både glädje och sorg. Men sorgen är inte till 100 % då min älskade vän fortfarande står starkt vid vår sida. Önskar att jag kunde säga hur mycket jag beundrar henne och hur mycket jag tänker på henne. Min första soulmate!!!
 
Denna kväll kommer vi fira enligt tradition med Fam Lööke. Detta år äger festen rum på deras ägor =D Men nytt för i år är att Mr Mikie gör oss sällskap under kvällen. Tänka sig att dom flesta som jag avgudar är vid min sida när klockan slår 24.00. Fam Menck, ni kommer att vara saknade...
 
Jag har nu gjort efterrätten, den står på kylning i kylskåpet. Förrätten ligger även där och gottar till sig. Får nog säga att jag överträffat mig själv detta år ;-D
Dessa godbitar följer självklart med oss til våra vänner. Är nog det som är mest mysigt, är förbereda och laga det mesta av maten ihop =)
 
Invidge nya blusen igår. Så skön och framförallt snygg ;-)
 
Nu ska jag ta mig ett glas bubbel och lägga mig i ett bad. Kvällens outfit är redan klar, så förhoppningsvis slipper jag stressa ;-)
 
Gott nytt år på er bloggisar!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback