Tillbaka till vardagen

Julen är över, bara nyår runt hörnet =)
 
Idag var det vardag igen och med det jobb! Inget jag tyckte var särskillt jobbigt, hade tom sett fram emot det. Och nu är det ledigt i två dagar innan det är dags för att jobba en dag igen ;-)
 
I år har det blivit många stickade saker i paketen och sist ut var denna halsduk som jag fick av svärmor!
 
Igår var det sista julfirandet för detta år. Vi var bjudna till svärmor och man och där var resten av familjen. Kusinerna sysselsatte sig vilket underlättar en hel del ;-)
Fina julklappar, Milles favorit var nog ändå hans självgående lilla katt - Bosse. Ett äkta kattnamn....eller inte =)
 
Annars har den här helgen börjat med en halvsjuk familj där 3/4 antingen har ont i halsen eller snorar. Jag är livrädd att halsen helt ska lägga av som sist. Och en dag på jobbet har inte direkt gjort värken mindre. Men det tar jag igen med att vara tyst..are ;-)
 
Lagom till På spåret så blir det räkor, ostar, aioli, kräftröra och annat gott. Nu håller vi bara tummarna för att barnen gett upp tills dess ;-)
 
GoD kVäLl!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback