En första visning

Puh, NU tar vi kväll!! Lite försenade med allt men vi fick avbryta för ett besök hos jourvårdcentralen.
Melle blev hysteriskt ledsen på eftermiddagen. Vilket var konstigt då han varit glad hela dagen. Men han tog sig i örat och sa att han hade ont. Så under tre hysteriska timmar fick vi skruva ihop och förankra garderoberna i väggen. Hann med att få på dörrar och inredning i den ena innan vi åkte.
Världens kortaste besök gav det lugnande beskedet att det inte var öroninflammation. Han har vätska i öronen, så nässpray och Alvedon är botemedlet. Gud så skönt då jag var helt säker på att vi skulle behöva köra en kur.

När vi kom hem åkte alla kläder efter en liten utrensning in. Allt fick plats :D
Nu har vi början på ett fint och cleant sovrum. Gissa om vi kommer sova gott inatt ;)



Slutresultatet får ni imorgon. Då är elen dragen och allt på sin plats. Ska försöka att köpa handtag med då det är riktigt knöligt att öppna dörrarna ;)



Nu tackar jag för mig. Känner mig helt färdig denna kväll. Tur att vi fick lite kaffe hos mina föräldrar efter läkarbesöket :) Vi stannade till där och åt lite. Magarna var tomma på oss allihopa i familjen ;)

Sov sött inatt!

Kommentarer
sofie säger:

Så himla fint de blir! Superbra! Puss o kram

Svar: Tack gumman. Är riktigt nöjd men det blir bättre när allt är klart ;)PUSS
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-24 | 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback