Fiskspelet - barnklassikern

Koncentrerad till max. Och precis som sin far kommer tungan ut ;-)
 
Massagen blev inställd då det blev jobb i 3 timmar på morgonen. Var tvungen att jobba undan lite. Skönt nu i efterhand då jag ligger i fas inför nästa vecka!
 
Massagen har jag bokat om till tisdag. Då blir det Lattjo som ska knåda min onda rygg. Hon har ju jobbat som massör och har allt hemma. Så nu ska hon ge mig en omgång ;-)
Vill nu beundra denna fantastiska människa rekomenderar jag er att börja gå på hennes yogapass på torsdagar. Hon har premiär nästa vecka kl 18.00 på EFC här i stan!
 
Fredag och mys står på schemat. Vi har fyllt på alla skåp och redan smygstartat med att smaka chipsen ;-) Jag och Melle satt och spelade hans nya spel när vi kom hem från dagis. Premiär och vi satt länge. Är så härligt att göra andra saker än att leka ihop. Spel och pyssel har blivit nya favoriter att göra med framförallt Melle =)
Mille var med en stund och spelade men gav upp. Han har varken ålder eller tålamod inne för det här spelet =) Däremot spelar han gärna grodspelet. Rekomenderar inte att spela det med för lite kaffe i kroppen ;-)
 
Nu badar barnen och snart ska dom äta lite. Vi vuxna slår till på sushi ikväll ;-) Samtidigt som den intas ska vi planera garderoberna som ska köpas och monteras imorgon. Äntligen ska sovrummet bli komplett!!
 
Hoppas ni har en helmysig fredagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback