Hosta...

Som ett brev på posten har både jag och Mille börjat att hosta. Fryser och känner mig konstig i kroppen. Tur i oturen har jag ingen feber. Nu håller jag tummarna för att det inte blir så mycket mer. Annars vet jag inte hur jag ska orka med att jobba hela helgen??!!
 
Om en liten stund ska vi fara till dagis. Efter det väntar en stressig dag på jobbet. Just nu vet jag inte hur allt ska hinnas med. Lösningen är ju inte heller att skjuta det framför sig. Kommer inte ha mer tid då, snarare tvärtom =)
Första jag ska tag i när jag kommer är att lösa lite ledighet nästa vecka. Tar jag mig igenom denna vecka betyder det en 55 jobbade timmar. Måste ha bort en av mina dagar för att orka fortsätta vara människa. Aldrig att jag kommer jobba fram till nästa fredag!!
 
Usch vad gnällig jag låter men jag är verkligen tröt och på gränsen till sliten. Skulle behöva umgås med min familj. Är det som tär värst på mig just nu. Att inte få tid ihop. Dom få timmarna vi skrapat ihop denna vecka är långt ifrån tillräckligt!
 
Önskar er en trevlig fredag. Själv stänger jag in mig på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback