Influensa × 2



Idag har jag sällskap här hemma av Melle. Även han har fått influensan.
Jag insjuknade under fredagen, så på kvällen efter jobbet var jag riktigt dålig. Låg hela lördagen och söndagen i sängen. Har haft en fruktansvärd huvudvärk. Den har inte än gått över. Som tur är här febern börjat att gå ner.

Var länge sedan jag hade influensan. Tur att man glömmer bort hur jävlig den är. Känner mig helt överkörd.
Har några dagar kvar med kurerande innan jag kommer vara helt återställd.

Nu blir det att vila lite. Kroppen värker och huvudet ömmar. Sömn är det bästa botemedlet i dessa lägen ;)

Kommentarer
sofie säger:

Krya på er fina vänner! Kram

Svar: Tack så mycket. Hoppas vi snart är på benen igen =)Puss
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-04 | 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback