Leopardmönstrad

Leotrenden är ännu inte över. Den har hängt med ett tag och ser verkligen inte ut att försvinna till våren!
 
 
Den här snygga kappan är jag lite sugen att titta närmare på. Till lite mörkare kläder är det läckert att bryta av med leo. En vanlig svart kappa hade bara försvunnit medan denna poppar ut. Hade köpt den direkt om fodret var i någon annan färg. Tänk så mycket mer snygg den hade varit med ett lila eller ceriset ;-)
 
Slitna mörka jeans, en snygg svart topp och ett par boots. Pricken över i:et blir självklat denna kappa.
Jag skulle inte använda den till vardags utan mer till mer festliga tillfällen alt shoppingturen =) Jag har nämligen en känsla att leo inte passar till arbetsbyxor i mörkblått ;-)
 
Har lite rabatter på H&M som jag skulle behöva använda. Och med dom skulle kappan knappt kosta något.
Gahh så mycket nytt jag vill shoppa till våren. Men när jag väl är på stan hittar jag sällan något snyggt. Kanske helt borde övergå till nätshopping??!!
 

Kommentarer
anna säger:

Har sett kappan på Frida Fahrmans blogg och lite över allt och blev sjukt sugen, sen såg jag den irl på H&M och blev så där besviken, njae inte lika fin tyvärr!

Svar: Nej vad är det du säger! Då måste jag verkligen ta ett span på den. I mitt huvud skulle den ju bli vårens bästa köp =)Vad var det som inte var så bra med den??
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-26 | 22:09:26
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback