Lite sovmorgon

Här hemma sov vi ut lite. Vaknade kl 8 med Mille bredvid mig. Melle och pappa låg inne i hans säng. Mycket som sker på nätterna ;)

Min massage imorgon är avbokad. Fy säger jag men måste jobba lite. Har bokat en ny tid på tisdag. Den kommer inte att avbokas ;) Ryggen är långt ifrån bra. Men fina maken hjälper till och ger mig massage. Han kan det där ;)

Känner att kroppen behöver komma igång. Den har varit i något slags vintermood. Mina powerwalks från dagis två gånger i veckan räcker inte till. Mörkret gör mig långt ifrån pigg. Glädjer mig att det är ljusare på eftermiddagarna. Det gör så mycket! Nu är det bara snön som kan försvinna ;)

Idag väntar en kväll på jobbet. Har en del att göra så tiden kommer nog som vanligt att springa förbi.

Ha en trevlig torsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback