Lördagspyssel




Idag är nog första dagen som vi orkat att göra något. Vi tog oss ann det sista i badrummet. Ni vet småpillet som man gärna skjuter på ;)
Imorgon blir det klart. Skönt att ha det fixat inför nästa helg!

Sitter i soffan med en sovandes Mille bredvid. Djupa härliga andetag :) Det lilla yrvädret, som jag älskar honom och hans bror.

Tackar ibland högre makter för att jag och min kära är där vi är idag. Vi har gått igenom en del men har alltid kommit ur det starkare. Vi är sammansvetsade och eniga och förbrännat kära än idag ;)

Ringen fick jag i julklapp. Budskapet är självklart - i all framtid. Älskade honom INNAN jag träffade honom och kommer älska honom i all evighet.

Efva Attling - from here to eternity ♥

Ikväll kör vi ostar och räkor. Lite gott efter denna sjukvecka ;)
Börjar nog med mello men avslutar med Pluras kök. Ett helt underbart matprogram :)


Kommentarer
Anna säger:

Ikväll är ju Schyffert och Maja Ivarsson med jag gillar dom båda OCH Pluras Kök i sig:)

Svar: Ja det måste bara ses. Tror det kan bli säsongens bästa avsnitt. Håller även det med Mauro ganska högt ;)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-09 | 19:25:14
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback