No more bad back!

God morgon!
 
Vilken mysmorgon vi har hemma! Sportlov och min kära man behöver inte stressa iväg till jobbet. Vi kan dricka kaffe och prata i lugn och ro. Barnen leker och allt är lugnt. Det är en bra start på morgonen ;-)
 
Idag bokade jag mig en välbehövlig massage på fredag. Vred ryggen fel förra veckan och sen dess har det bara blivit värre. Blir ju lätt så med mitt jobb. Man får ju direkt aldrig vila ryggen. Försökte i torsdags när jag jobbade kväll men det gjorde varken till eller från =)
Nu väntar 30 min lugn i himmelriket. Som jag längtar! Ska fira in min långledighet med att njuuuta och förhoppningsvis få en fungerande rygg. Det är väl vardagslyx på hög nivå =)
 
Idag väntar en kväll på jobbet. Skönt efter en lång dag på jobbet igår. Hann bara sluta jobba innan vi åkte ner till simmet. Melle och pappa badade medan jag och Mille tog en sväng på stan. Hämtade ut våra Ledin biljetter och sprang på mamma och syster. Så lite trevligt sällskap fick vi med =)
 
Nej nu blir det en kopp kaffe till ;-)
KRAM på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback