Nytt till sovrummet

För ett tag sedan köpte jag ett nytt överkast till vår säng. Har haft ett enkelt brunt från EM i säkert 6 år. Tyvärr har jag aldrig riktigt gillat det. Utan det har mest hängt över sänggaveln =)
 
Nu hittade jag ett jättesött med blommönster på för en helt ok penning. Kommer passa perfekt till allt det nya i sovrummet. Speciellt den nya mattan som ligger och väntar på jobbet ;-)
En mysig och gräddvit dröm kommer det bli i sovrummet inom den närmaste tiden. Passar så bra där inne. Skulle gärna vilja ha nytt tyg till sänggavlarna med. Får se om mamma kan hjälpa till med det ;-)
 
 
Barnen somnar fortfarande väldigt tidigt på kvällarna, så nu myser vi ner oss i soffan framför På spåret. Nästa vecka är det final och jag måste erkänna att jag gråter lite i hjärtat!
 
Trevlig fredagskväll på er!
 

Kommentarer
Karin säger:

Jätte fint överkast, vart hittade du det?

Svar: Jag köpte det faktiskt på Netto av alla ställen :) Fanns även till enkelsäng.
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-09 | 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback