Otur!

Vi kunde inte ha en sämre start på den här veckan! Blir så arg att vi inte hade marginalerna på vår sida.
 
Inatt har vi knappt sovit något. Melle har vaknat MINST en gång i timmen och varit ledsen. Sagt att örat värkt. Inget har hjälpt. Varken nässpray eller smärtstillande. Så när morgonen var här låg jag och Christian helt färdiga i sängen.
 
Fick en tid på förmiddagen på VC. Där hade en öroninflamation värkt hål i örat. Det vänstra som gjort mest ont var inflamerat. Så det blev en kur och lite örondroppar.
Jag frågar mig varför det inte kunde visat sig i lördags när vi ändå var hos doktorn??!! Men fick förklarat för mig att en öroninflamation kan uppstå på tre timmar. Så jag får lita på att det inte gick att se i lördags. Kan ändå inte låta bli och undra om dom var tillräckligt noggranna. Han var ju knappt där i fem min....Får sluta att grubbla över det nu.
 
Så idag är jag hemma med Melle. Vi ser film och myser i soffan just nu. Lillebror är och busar runt på dagis. När jag lämnade honom skulle dom precis gå ut. Han polare Mille sprang fram och gav honom en stor kram. Är så skoj att se hur mycket dom två gillar varandra. Fast samtidigt kan dom ryka ihop så det står härliga till =) Men det är aldrig några hard feelings. Barn är bra härliga!
 
Nu börjar magen att kurra. Ska försöka att få i mig lite lunch innan jag lägger upp benen en stund. Ljuger ju inte om jag säger att jag är lite sliten idag.

Passade på att hämta ut lite ny medicin till mig med. Magen har blivit helt ur balans den här helgen. Avskyr alla symtom som uppstår vid skoven =/
 
Önskar er en bättre start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback