Smaragd!

 
En färg som är riktigt snygg både till våren och hösten är smaragd grön. Tycker den är helt FAB. Den passar även både till ljus och mörkhåriga.
 
Till svart är det så snyggt med lite färg. Och grönt är ju en färg som piggar upp. Den ger så mycket liv till en annars ganska enkel byxa eller kjol =D
Jag gillar blusen på bilden. Just nu är det 50 % på den hos Nelly. Kliar lite i fingrarna att beställa hem den ;-) Blusar med knytning känns så vardagssnygga. Får nog ta mig en fundera på om jag ska beställa den eller inte...
 

Kommentarer
Karin säger:

Snygg!

Svar: Jag blev helt besatt av den. Men har inte än klickat hem den :) Står fortfarande och väger....
Lisa & Christian Rudqvist

2013-02-24 | 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback